Tento rok sa uskutočnil 18ty ročník súťaže Metro Zlatá pecka. Celkovo bolo do súťaže prihlásených 152 prác. Z toho 9 slovenských prác od 8 agentúr sa dostalo na shortlist a takmer všetky si zajtra preberú aj kovové ocenenia. Účasť na zajtrajšom ceremoniály potvrdila väčšina oslovených našich agentúr.
Práce sa prihlasovali do kategórii TV spoty, rozhlasové spoty, grafika, fotografia, www a multimédiá a product placement.
Historicky prvý krát súťaž tento rok ocení aj najlepší televízny product placement. Česi sú v tomto smere aktívnejší, keďže podľa organizátorov bolo v rámci product placementu prihlásené veľké množstvo prác, no ani jedna zo Slovenska.
Celkovo sa do súťaže zapojilo 46 agentúr – z toho 9 slovenských agentúr.
Medzinárodnú súťaž Metro Zlatá pecka usporadúva Asociácia českých reklamných agentúr a každý rok rozdá 20 Zlatých peciek. Predávanie cien prebehne zajtra večer v pražskom Klube Lávka.

