StoryEditor

American Airlines s novým logom a kampaňou

21.01.2013, 08:43

Zmena prichádza po takmer 45 rokoch.

American Airlines na novej kampani s názvom "Change is in the air” spolupracuje so sieťou McCann. Výsledkom je 60 sekundový spot, v ktorom čašníčka, fotbalisti či chlapec na bicykli zastanú v momente, keď na oblohe uvidia niečo nezvyčajné – vynovené lietadlo American Airlines. Tvorcovia tak chcú z cestovania spraviť skutočný zážitok a vzbudiť pocit hrdosti.

Známe “AA” logo na svojich lietadlách, ktoré využívala spoločnosť od roku 1968, bude teraz pripomínať americkú zástavu. Bol to zámer, ktorým chce spoločnosť zdôrazniť cestujúcim, že cestujú s americkou spoločnosťou. American Airlines uvedenie aj nový tagline. Aký to presne bude, zatiaľ nie je známe.

Podľa Kantar Media American Airlines výdavky do médií dosiahli takmer 30 miliónov dolárov za obdobie od januára do októbra 2012. V období, kedy spoločnosti vyhlásila bankrot (november 2011) investície do médií predstavovali 70 miliónov dolárov. Spoločnosť však naďalej lety prevádzkovala a v týchto dňoch zvažuje obchodné spojenie s US Airlines, po ktorom by sa stala najsilnejším prepravcom v krajine (a predstihne tak aj United Continental Holding). Názov American Airlines by mal aj po zlúčení ostať zachovaný.

Pozrite si nový spot:

https://www.youtube.com/watch?v=oZ1tMaI9XMc

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. december 2025 22:09