StoryEditor

Ray Ban má vlastný, skutočný Instagram

20.02.2013, 13:39
Predstavte si Instagram, ale miesto simulácie filtrov by ponúkal skutočné filtre zo skla.

Ray Ban použil na propagáciu svojich Ambermatic okuliarov prvý skutočný retro filter. Vďaka ich aplikácií môžete každej digitálnej fotografií dať analógový šmrnc. Odoslaná fotografia sa totiž premietne na monitor v londýnskej predajni a fotoaparát, ktorý je namierený na obrazovku, ju odfotí. Samozrejme, cez šošovku Ambermatic.

 

Takto upravená fotografia sa vám po istom čakaní vráti a vy ju môžete zdielať na svojej obľúbenej sociálnej sieti. Ukážkový spôsob, ako sa môžu ľudia podeliť o zážitok spojený s používaním produktu.

 

Web stránku s fotografiami si môžete pozrieť na tomto odkaze.

 

http://vimeo.com/56681612

Zdroj: ili

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 10:46