Prinášame Vám najlepšie práce z Golden Drum 2012 podľa redakcie Stratégie. Na festivale sú Grand Prix povinné pre každú kategóriu, vďaka čomu toto ocenenie získali aj niektoré práce, ktoré neboli výrazne lepšie ako Gold.
Niektoré práce určite poznáte aj z iných festivalov a preto výsledky nie sú až také prekvapivé. Nasledujúce práce boli podľa nás najlepšie, čo Golden Drum tento rok ukázal.
Veľmi sa nám páčia práce od Memac Ogilvy, ktorá vyhrala kategóriu Press, aj keď patrí už k tým známejším - Cenzúra rozpráva nesprávny príbeh.
Práca "Fisherman" rubber boots od GOOD MEDIA z Kazachstanu vyhrala kategóriu Direct Communication.
Kategória Outdoor pre zmenu ukázala, že aj stavebné vozidlá môžu mať jedinečnú identitu. Aplikácia Parking Douche v kategórií Mobile od moskovských LOOK AT MEDIA nás naučila, ako vyriešiť jeden z najväčších problémov väčších miest a to drzé parkovanie na nesprávnych miestach.
V kategórií New or innovative vyhrala práca od DDB Budapest s prácou Cheer from your heart! Tá riešila problém, ako preniesť radosť fanúšikov z Maďarska priamo k atlétom na olympijské hry v Londýne.
Kompletný zoznam víťazov si môžete pozrieť na tomto odkaze.
Ktorá práca sa najviac páčila Vám?
http://vimeo.com/39816258
http://vimeo.com/42188610
http://youtu.be/bEAx0BmpRSA
Zdroj: Stratégie