JandL a Istropolitana Ogilvy získali shortlist.
Z 26 prihlášok, ktoré zaslalo 6 našich agentúr na festival Eurobest, si odnášame shortlist pre 2 agentúry - Istropolitana Ogilvy (práca Posledná večera pre VUB Banku) v kategórii Radio, a JandL (práca Driven By History pre Harley Davidson) v kategórii Craft Print & Poster:
Pričom slovenské agentúry bojovali v kategóriách - médiá (1), film (3), print (9), outdoor (4), radio (3), interactive (2), promo & activation (1), integrated (1), craft print & poster (2).
Celkovo 25ty ročník festivalu Eurobest priniesol 389 ocenení, z toho 64 zlatých, 116 strieborných a 196 bronzových a 13 Grand Prix víťazov. V prípade Grand Prix sa v piatok na ceremónii, kedy sa konalo vyhlasovanie víťazov v Lisabone, ozývali tradične názvy krajín ako Belgicko, UK, Nemecko či Rumunsko.
„Tento ročník sa niesol v znamení entuziazmu, ktorý obklopoval nielen event samotný ale reklamný priemysel ako taký. Ocenené práce boli práce, ktoré majú globálny rozmer, čo je pre Európsku reklamu veľmi pozitívne znamenie,“ vyjadril sa na margo ocenení Philip Thomas, CEO Lions Festivals.