Nicolaus Extra Jemná Vodka prišla s kampaňou, ktorej hlavným aktérom sa stal leader skupiny Desmod - Mário „Kuly“ Kollár.
Úlohou bolo odkomunikovať Nicolaus Extra Jemnú Vodku ako iniciátora netradičnej zábavy. Zároveň ju prepojiť so známou slovenskou kapelou Desmod. Agentúra Respect APP prišla s konceptom, v ktorom na Kulyho našila 5 divokých úloh: Zápas s profesionálnym sumo bojovníkom, Prenášanie vodky len s pomocou slamky, Preťahovanie 5 dievčat, Oblizovanie bobra a Robenie akvabely.
To všetko mohli ľudia sledovať na špeciálnej microsite, lajkovať a zdieľať úlohu, ktorá sa im najviac páčila. Dve úlohy, ktoré získali najviac lajkov, Kuly splnil a agentúra Respect APP bola pri tom, aby celú akciu natočila. Obe videá si môžete pozrieť na www.kulehynakulyho.sk. Koncept netradičnej zábavy podporil claim „Vyrobená pre mňa“, inšpirovaný pesničkou s rovnomenným názvom.
Kampaň sprevádzala súťaž o hlavnú výhru - súkromný koncert skupiny Desmod a iné vecné ceny. Okrem toho si mohli súťažiaci zadarmo stiahnuť nový „Javorový album“ kapely. Stačilo kúpiť „Nicolausku“ a na microsite zadať kód z fľaše. Kampaň bola podporená na sociálnych sieťach, v rámci PR a POS v najväčších nákupných centrách na Slovensku. Komunikácia prebiehala aj na mieste predaja a svoje rozvinutie mala tiež v segmente HoReCa. Ukončením kampane bude spojenie značky.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Kulehy na Kulyho
Klient: Nicolaus Extra Jemná Vodka
Produkt: Nicolaus Extra Jemná Vodka
Reklamná agentúra: Respect APP
Kreatívny riaditeľ: Róbert Slovák, Mário Poór
Art director: Pavol Bohunický, Martin Vacho
Copywriter: Tina Minorová, Tomáš Benko
Account manager: Katarína Adamkovičová
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Juraj Janiš, Dano Dekan
Pozrite si, ako Kuly plnil úlohy a ako ho fanúšikovia nachytali na koncerte:
http://youtu.be/vI-GjWMnu58
http://youtu.be/zH0gzzsopCI
http://youtu.be/pdSu_G8JFnM

