Mesačne vznikne na Slovensku okolo 1000 webových stránok, z toho 80 nových e-shopov (údaj z novembra 2011). Cieľom každej webovej stránky je byť navštevovanou, prinášať majiteľovi v konečnom dôsledku zisk.
Na stránke www.najhorsiastranka.sk môžu užívatelia pridávať web, o ktorom sa domnievajú, že by mu pomohol redizajn spojený s kompletným SEO auditom. Za súťažou o najhoršiu stránku stojí internetová marketingová agentúra VISIBILITY, ktorá ju usporiadala pri príležitosti svojich tretích narodenín.
Do súťaže je možné zapojiť akúkoľvek stránku písanú po slovensky, ktorá je v súčinnosti s pravidlami súťaže. Víťazná najhoršia stránka získa nový návrh grafického dizajnu a kompletný SEO audit. Užívatelia, ktorí stránky do súťaže prihlasujú, sú automaticky zaradení do zlosovania o multimediálny prehrávač Samsung Galaxy.
Momentálne sú v súťaži zapojené súkromné stránky, ale aj stránky štátnych a verejných inštitúcií, stránky katolíckych združení, e-shopy či firemné stránky. Medzi prvú dvojku sa zatiaľ prebojoval zábavný portál a stránka politickej strany.
Zdroj: Visibility, ili