StoryEditor

Staňte sa pánom svojej telky

06.03.2013, 11:26
S Orange TV to ide. V novej kampani od Orangeu hrá hlavnú úlohu pán telky, ktorého všetci poslúchajú na povel.

S Orange TV to ide.

V novej kampani od Orangeu hrá hlavnú úlohu pán telky, ktorého všetci poslúchajú na povel. Dokonca aj počas medzinárodného tenisového turnaja, kedy sa Daniela Hantuchová musí vzdať víťazného pohára a poslednú výmenu zahrať znova. Prečo? Lebo tak si to pán telky želal.

Kampaň odštartovala spotom, ktorý hovorí o výhodách služby Zastavenie a pretočenie. No bude mať aj svoje pokračovanie, a to všetko pod taktovkou Wiktor Leo Burnett.

Natáčalo sa v NTC, režíroval Karel Janák a produkciu zastrešil Leopard production.
 

Vizitka kampane:

Názov kampane: Pán telky

Klient: Orange Slovensko

Produkt: Orange TV

Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett

Kreatívny riaditeľ: Martin Ondrušek, Peter Kačenka

Art director: Martin Zlejší, Martin Ondrušek

Copywriter: Roman Roj, Dušan Mikušovič

Account manager: Jana Molnárová

Mediálna agentúra: Unimedia

Použité médiá: TV, Print, OOH

Termín nasadenia: od 27/2

Cieľová skupina: mass market

Produkcia televízneho spotu: Leopard Production

Réžia: Karel Janák

https://www.youtube.com/watch?v=bJ3UmR6pb5E&feature=player_embedded

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. máj 2025 08:21