S Orange TV to ide.
V novej kampani od Orangeu hrá hlavnú úlohu pán telky, ktorého všetci poslúchajú na povel. Dokonca aj počas medzinárodného tenisového turnaja, kedy sa Daniela Hantuchová musí vzdať víťazného pohára a poslednú výmenu zahrať znova. Prečo? Lebo tak si to pán telky želal.
Kampaň odštartovala spotom, ktorý hovorí o výhodách služby Zastavenie a pretočenie. No bude mať aj svoje pokračovanie, a to všetko pod taktovkou Wiktor Leo Burnett.
Natáčalo sa v NTC, režíroval Karel Janák a produkciu zastrešil Leopard production.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Pán telky
Klient: Orange Slovensko
Produkt: Orange TV
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Martin Ondrušek, Peter Kačenka
Art director: Martin Zlejší, Martin Ondrušek
Copywriter: Roman Roj, Dušan Mikušovič
Account manager: Jana Molnárová
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV, Print, OOH
Termín nasadenia: od 27/2
Cieľová skupina: mass market
Produkcia televízneho spotu: Leopard Production
Réžia: Karel Janák
https://www.youtube.com/watch?v=bJ3UmR6pb5E&feature=player_embedded