Tatra banka ako prvá na Slovensku využila odhlasovaciu stránku Facebooku a to v rámci predvianočnej kampane na produkt Darčeková karta.
Formát odhlasovacej stránky Tatra banka použila ako nástroj na rozšírenie povedomia o svojich produktoch, s dôrazom práve na Darčekovú kartu, počas troch dní v období pred Vianocami. Cielila na všetkých používateľov Facebooku v momente odhlásenia sa zo stránky. Kampaňová kreatíva bola dostupná tri dni po celých 24 hodín.
„Keďže išlo o prvý formát svojho druhu na Slovensku, nevedeli sme presne aké výsledky očakávať. Garantované čísla o počte impresií a počte zasiahnutých užívateľov však boli výrazne prekročené a zaznamenali sme zvýšený nárast kvalitných návštev na produktovej stránke Darčekovej karty,“ hodnotí Michal Dodok, web manažér Tatra banky. Priemerný počet videní tohto formátu za deň bol na úrovni takmer 2 000 000 a zasiahli sme viac ako 800 000 reálnych používateľov. Podľa výsledkov najviac zobrazení zasiahlo Bratislavčanov a Košičanov vo veku 18 až 24 rokov, ktorí urobili aj najviac kliknutí.
Zdroj: rm

