StoryEditor

Český NetMonitor započítava návštevnosť nemeraných médií

27.02.2013, 08:32
Meranie českej internetovej návštevnosti rozšírilo od roku 2013 rozsah dodávaných výstupov. Internet sa tak v konzumácii významaně priblíži televízii, tvrdí predseda výkonnej rady SPIR Ján Simkanič.

Od roku 2013 sa meranie online konzumácie rozšírilo aj o nemerané médiá vrátane Googlu a Facebooku.

Meranie českej internetovej návštevnosti NetMonitor rozšírilo od roku 2013 meranie online konzumácie aj o nemerané médiá vrátane Googlu a Facebooku. Zjednodušene povedané tak nové celkové čísla zodpovedajú návštevnosti všetkých webov navštevovaných českými užívateľmi.

 

Celkový počet zhliadnutých stránok sa zdvojnásobil

Priemerný strávený čas na internete na jedného užívateľa za mesiac (ATS) v dôsledku rozšírenia monitoringu vzrástol v januári z 30,5 hod na 58,6 hod a celkový počet prehliadnutých stránok sa za celý internet približne zdvojnásobil z 9,3 na 19, 8 miliárd stránok. V počte reálnych užívateľov internetu došlo k miernemu nárastu o približne 2% užívateľov, ktorí nenavštevujú žiadne z médií auditovaných v NetMonitor.

 

"NetMonitor doteraz z metodických dôvodov nemohol uvádzať súhrnnú návštevnosť celého českého internetu. Dnešné zmenou konečne budeme mať kompletné údaje, čo by malo poskytnúť relevantnejší pohľad na význam jednotlivých mediatypov. Napríklad pri zohľadnení celkovej návštevnosti sa internet v konzumácii významne priblíži televízii", komentuje januárové dáta NetMonitor Ján Simkanič, predseda výkonnej rady SPIR.

 

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2025 10:02