Scott Trattner
StoryEditor

Tvorca Apple kampaní prešiel do 72andSunny

23.08.2012, 12:27

Executive creative director Scott Trattner prestal pôsobiť v TBWA/Media Arts Lab, ktorá stojí za Apple reklamami v poslednom desaťročí.

Scott Trattner z pôvodnej pozície kreatívneho riaditeľa, ktorú zastával v TBWA/Media Arts Lab, odchádza vykonávať tú istú pozíciu do agentúry 72andSunny, ktorá spadá pod MDC Partners.

Trattner si na svoje autorské konto pripísal známu sériu spotov z kampane „Get a Mac“. No od roku 2004 sa s jeho menom spája nielen táto kampaň ale aj komunikácia viacerých Apple výrobkov. Samotná agentúra TBWA sa pre AdAge odmietla k záležitosti vyjadriť. Trattner vo svojom stanovisku uvádza: „Johna Boilera, Glenna Cole a Matta Jarvisa poznám už dlhšie. A obdivujem ich prácu a spôsob, ako vedia uchopiť kreativitu. Prísť do 72andSunny v čase, kedy je na vrchole svojho úspechu, je pra mňa ale naozaj výzva.“

72andSunny pri príležitosti, kedy do tímu prichádza nová krv, poverila dvoch kreatívnych riaditeľov – Jason Norcross a Frand Hahn – aby spolupracovali s Trattnerom. Spolu budú zodpovedať za kreatívnu zložku klientov, ktorých má agentúra v portóliu. To prinesie pre Trattnera jemnú zmenu – nebude na full time báze pracovať naplno pre jedného klienta, ako to bolo v prípade Apple a TBWA/Media Arts Lab, ale získa pod seba celé spektrum klientov.

TBWA/Media Arts Lab je reklamná agentúra, ktorá bola založená agentúrou TBWA/Chiat/Day s pobočkami v Londýne, Los Angeles, Tokiu a Pekingu. Agentúra TBWA/Chiat/Day vznikla zlúčením TBWA a Chiat/Day v roku 1995. TBWA Worldwide patrí pod skupinu Omnicom Group.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 19:04