Body Energy Club, prestížny bratislavský fitness a wellnes v priestoroch bratislavského Relaxx Centra, oslovil v marci tohto roka vybrané reklamné agentúry, aby vypracovali marketingovú stratégiu a komunikačný koncept pre svoju značku.
Tender vyhrala reklamná agentúra Clockwise so svojou marketingovou stratégiou a konceptom nazvaným “Blockbuster stars”.
"Na tomto koncepte sa nám páči jeho jednoduchá kampaňovateľnosť a hravosť. Vieme si predstaviť rozvíjať ho v podstate na akýkoľvek produkt Body Energy Clubu," povedal pre Stratégie Juraj Vitéz, Creative director, Clockwise.
"Kreatívny koncept „Blockbuster stars“ nás zaujal svojim vtipom a ľahkosťou, ako sa prihovára k našej cieľovej skupine – návštevníkom Body Energy Clubu. Presvedčila nás aj sila nápadu z dlhodobého hľadiska," obhájil výber agentúry Andrej Vršanský, Riaditeľ Body Energy Clubu.
Agentúra Clockwise bude od apríla 2013 pre Body Energy Club zabezpečovať prípravu pravidelných aktivít na podporu predaja produktov spoločnosti v ATL a BTL komunikáciách, ako aj online aktivity a komunikáciu aktivít v priestoroch Relaxx Centra.
Zdroj: mia