Agentúra MADE BY VACULIK pripravila pre svojho nového klienta Tesco Stores prvú reklamnú kampaň. Tesco v nej nadviazalo na úspech detskej filmovej série Šmolkovia, ktorej druhá časť beží teraz aj v slovenských kinách, a pripravilo zberateľskú kolekciu 28 domino kociek so Šmolkami.
Šmolkovia tak nezostali len na filmových plátnach. Stali sa hrdinami novej kampane a nájdete ich „zapatrošených v Tescu“.
Rozsiahla kampaň zahŕňa TV spot nakrútený v súlade s distribútorskými právami, online komunikáciu a instore komunikáciu pre všetky formáty Tesco – od Tesco expres až po hypermarkety.
Cieľom kampane bolo priniesť deťom do Tesco kúsok dobrodružstva a zatraktívniť predajne nielen pre deti, ale aj pre ich rodičov.
Instore komunikácia je úzko prepojená aj s online svetom. Základom online komunikácie sa stala webová stránka http://www.smolkovia2.sk a online hra Šmolskákačka s mobilnou verziou pre iOS aj Android.
Vizitka kampane
Názov kampane: Zapatrošení šmolkovia
Account Manager: Marián Záhorec
Creative Director: Dejan Galovič
Copywriter: Henrich Varga
Art Director: Bohumil Dohnal, Martina Obertová
Režisér: Alexander Lauf
Produkcia: Protos Producion
Online produkcia: MADE BY VACULIK
http://youtu.be/Cz_tQMOLjD4

