StoryEditor

Tesco má novú reklamu. V hlavnej úlohe Šmolkovia

01.08.2013, 18:06
Agentúra MADE BY VACULIK pripravila pre svojho nového klienta Tesco Stores prvú reklamnú kampaň.

Agentúra MADE BY VACULIK pripravila pre svojho nového klienta Tesco Stores prvú reklamnú kampaň. Tesco v nej nadviazalo na úspech detskej filmovej série Šmolkovia, ktorej druhá časť beží teraz aj v slovenských kinách, a pripravilo zberateľskú kolekciu 28 domino kociek so Šmolkami. 

Šmolkovia tak nezostali len na filmových plátnach. Stali sa hrdinami novej kampane a nájdete ich „zapatrošených v Tescu“.

 

Rozsiahla kampaň zahŕňa TV spot nakrútený v súlade s distribútorskými právami, online komunikáciu a instore komunikáciu pre všetky formáty Tesco – od Tesco expres až po hypermarkety.

Cieľom kampane bolo priniesť deťom do Tesco kúsok dobrodružstva a zatraktívniť predajne nielen pre deti, ale aj pre ich rodičov.

 

Instore komunikácia je úzko prepojená aj s online svetom. Základom online komunikácie sa stala webová stránka http://www.smolkovia2.sk a online hra Šmolskákačka s mobilnou verziou pre iOS aj Android.

Vizitka kampane

Názov kampane: Zapatrošení šmolkovia

Account Manager: Marián Záhorec

Creative Director: Dejan Galovič

Copywriter: Henrich Varga

Art Director: Bohumil Dohnal, Martina Obertová

Režisér: Alexander Lauf

Produkcia: Protos Producion

Online produkcia: MADE BY VACULIK

 

 

 

http://youtu.be/Cz_tQMOLjD4

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 20:18