StoryEditor

Innovation, Promo&Activation a PR bez shortlistu

16.06.2013, 16:48

Šancu mala Zaraguza, Mayer McCann Erickson a Jandl.

60ty ročník najprestížnejšej súťaže reklamy Cannes Lions sa začína. Organizátori očakávajú, že pôjde o najúspešnejší ročník vôbec.

Za slovenskú posádku mohla shortlist vybojovať Zaraguza Digital, ktorá svoju prácu First real time Facebook cover prihlásila do dvoch kategórií - Innovation Lions (ktorá je zaradená do súťaže vôbec prvý krát) a Media Lions. V kategórii Innovation bolo prihlásených spolu 270 prác zo 40 krajín sveta. Prezidentom poroty bol David Droga.

V kategórii Promo & Activation sa o shortlist uchádzal aj Mayer/McCann Erickson s Neexistujúcim billboardom pre Miele a Jandl s prácou Icebreaker v kategórii PR. Agentúram shortlist v daných kategóriách udelený nebol.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. júl 2025 01:19