Spoločnosť združujúca svetové PR agentúry Worldcom Public Relations Group prvýkrát vydala ročenku určenú špeciálne pre marketingových riaditeľov.
Publikácia 2013 Global & Local Marketing Guide for CMOs prináša zoznam významných online influencerov a venuje sa aj nášmu trhu. Najviac influencerov zo Slovenska a Česka - až traja zo šiestich - pracujú pre Stratégie. Na zoznam sa dostala Erika Brindzová, Daniel Köppl a Ivan Krasko.
2013 Global & Local Marketing Guide for CMOs prináša poznatky od 40 partnerov Worldcomu z 15 krajín. Na Slovensku a v Česku sa na príprave podieľala agentúra PRAM Consulting. Ako uvádza Marketing&Media, súčasťou publikácie je prieskum mapujúci trendy súčasného marketingu a PR alebo desať otázok, "ktoré by si mal položiť každý marketér, než sa pustí do globálnych marketingových alebo PR kampaní".
Stiahnite si publikáciu 2013 Global & Local Marketing Guide for CMOs (.pdf).
Significant Online Influencers v Česku a na Slovensku podľa 2013 Global & Local Marketing Guide for CMOs
Erika Brindzová - redaktorka Stratégií mapujúca oblasť reklamy
Miloš Čermák - spisovateľ, pedagóg na Univerzite Karlovej v Prahe, novinár vo vydavateľstve Economia. Založil české Centrum pro online média
Miroslava Kernová - bývalá redaktorka Sme a Mediálne.sk, blogerka a autorka O médiách.com
Daniel Köppl - bývalý šéfredaktor českých B2B časopisov Strategie a Marketing&Media a publisher B2B titulov vo vydavateľstve Economia, aktuálne šéfredaktor čéského odborného magazínu MarketingSalesMedia a slovenských Stratégií
Ivan Krasko - bývalý redaktor Mediálne.sk a autor svojho času najúspešnejšieho blogu Seriálové.Mediálne.sk, aktuálne zodpovedný za obsah a smerovanie webu Stratégie.sk
Václav Sochor - bývalý šéfredaktor českého týždenníka Strategie a riaditeľ ČRo - Rádio Česko, aktuálne šéfredaktor Marketing&Media
Zdroj: red

