Hospodárske noviny vyšli v stredu v novej podobe a pri tejto príležitosti spustili kampaň. "Nemusíte čítať všetko, stačia nové Hospodárske noviny," znie jej hlavný claim. Pripravila ju agentúra Lowe GGK, ktorá stála aj za minulými kampaňami HN. Komunikačnú podporu zabezpečuje Neopublic Porter Novelli.
Hospodárske noviny prešli v stredu úpravou štruktúry, grafiky aj loga. "Chceme jasne odlíšiť, že okrem aktuálnych ekonomických informácií, ktoré sa snažíme spracovať najlepšie a prinášať ako prví, má denník aj pridanú hodnotu – príspevky, ktoré presahujú rámec agentúrnych, oficiálnych či webových informácií, a prináša príbehy, analýzy, rozhovory a súvislosti," uvádza šéfredaktor Peter Vavro. Od stredy až do konca týždňa sú v predaji za zvýhodnenú cenu 20 centov. Prečítajte si viac o zmene HN v tlačovej správe.
http://youtu.be/Z4Jtq8wBzGs
http://youtu.be/qLV1vivr6ZY
http://youtu.be/WONTMfGrJfo
Zdroj: Ivan Krasko