StoryEditor

Nové Hospodárske noviny prichádzajú s kampaňou. Pozrite si ju

30.05.2013, 16:18
"Nemusíte čítať všetko, stačia nové Hospodárske noviny," nabáda kampaň od Lowe GGK. Prinášame ukážky.

Hospodárske noviny vyšli v stredu v novej podobe a pri tejto príležitosti spustili kampaň. "Nemusíte čítať všetko, stačia nové Hospodárske noviny," znie jej hlavný claim. Pripravila ju agentúra Lowe GGK, ktorá stála aj za minulými kampaňami HN. Komunikačnú podporu zabezpečuje Neopublic Porter Novelli.

Hospodárske noviny prešli v stredu úpravou štruktúry, grafiky aj loga. "Chceme jasne odlíšiť, že okrem aktuálnych ekonomických informácií, ktoré sa snažíme spracovať najlepšie a prinášať ako prví, má denník aj pridanú hodnotu – príspevky, ktoré presahujú rámec agentúrnych, oficiálnych či webových informácií, a prináša príbehy, analýzy, rozhovory a súvislosti," uvádza šéfredaktor Peter Vavro. Od stredy až do konca týždňa sú v predaji za zvýhodnenú cenu 20 centov. Prečítajte si viac o zmene HN v tlačovej správe.

http://youtu.be/Z4Jtq8wBzGs

http://youtu.be/qLV1vivr6ZY

http://youtu.be/WONTMfGrJfo

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. máj 2025 19:39