StoryEditor

Hrdinami kampane Whirlpool sú zamestnanci z fabriky

10.05.2013, 15:00
Slovenské kroje a tance, logo "vyrobené na Slovensku" a ľudia z popradskej fabriky. Taká je nová kampaň. Pozrite si ukážky.

Whirlpool prichádza s novou kampaňou, ktorej ústrednými postavami sú zamestnanci popradskej fabriky. Štartuje pri príležitosti spustenia výroby nových kompaktných práčok.

Nová kampaň Whirlpool je lokálna a spoločnosť v nej komunikuje Slovensko: zamestnancov a fakt, že vyrába práve u nás. "Patríme k najväčším exportérom v republike a každý rok sa výrazne podieľame na tvorbe HDP. Čoraz viac ľudí si začína uvedomovať potrebu uprednostňovať práve domáce produkty," tvrdí marketingový riaditeľ Whirlpool pre Českú republiku a Slovensko Ján Živný.

Kampaň bude nasadená v online. Využije bannery, PPC, online billboard či sidekick, a to na vybraných weboch a Facebooku. Kampaň odkazuje na microsite www.slovenskepracky.sk.

 

Vizitka kampane

Produkcia videoklipu a fotografií: Dvořák & Partner

Mediálna agentúra: Unimedia, Core4

Komentár Whirlpool: Ústredným prvkom kampane je krátky videoklip, ktorého hlavnými hrdinami sú práve zamestnanci popradskej fabriky - ľudia, ktorí na jednej strane vyrábajú šikovné spotrebiče pre jednoduchší život, ale ktorí tiež majú svoje vlastné životné príbehy a záľuby. Symbolickou hrou na „hudobné nástroje“ vytvorené z rôznych dielcov či súčiastok pomyselne spájajú ľudí, techniku, spoločnosť a krajinu do jedného harmonického celku.

http://youtu.be/wapuZoeDuMM

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. jún 2025 04:34