StoryEditor

Golden Drum, deň tretí: cena pre Jandl a Istropolitana Ogilvy

11.10.2013, 22:30
Agentúry si odnášajú každá po jednom zlate.

Tretí deň festivalu prinieslo pre Slovensko dve ceny a to hneď zlaté. Prvé zlato putuje do Istropolitana Ogilvy za prácu Sagan parking v PR. Ide tak o ďalší príklad toho, ako aj reklamná agentúra je schopná spraviť PR hodné európskej kvality. Práca si vyšlúžila najprv pozornosť zahraničných médií a teraz aj festivalu. "Samozrejme, cena nás veľmi teší. no a úplne najlepšie na nej je, že sme ju nezískali za nejaké kreatívne cvičenie, ale za veľmi reálnu prácu pre veľmi reálneho klienta, ktorému priniesla veľmi reálne výsledky," povedal pre Stratégie Peter Darovec, ktorý je pod prácou podpísaný. 

Druhé zlato získal Jandl za printovú prácu pre Lego. Agentúra tak celkovo z festivalu odchádza s dvoma zlatými cenami a jednou striebornou.

 

https://www.youtube.com/watch?v=bM9Eh2uQ7Ek

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. júl 2025 04:02