Spomínate si ešte na predchodcu Telekomu Eurotel? Historicky prvý mobilný operátor prišiel na Slovensko v roku 1991, vtedy ešte fungoval v analógovej sieti NMT s predvoľbou 0901. Samozrejmosťou bola masívna kampaň, ktorá priniesla zákazníkov aj ocenenia.
Eurotel bodoval aj na úplne prvom Zlatom klinci v roku 1994. Kampaň mu vtedy robila agentúra MARK/BBDO, Creative Directorkou bola Simona Bubánová. Eurotel na Klinci uspel vo viacerých kategóriách, jeho kampaň dostala aj najvýznamnejšie ocenenie Grand Prix.
Ceny: Grand prix a Zlatý klinec
Kategória: Inzerát (Auto-moto/domácnosť a kancelária)
Názov: Anonym
Agentúra: MARK/BBDO
Klient: Eurotel, mobilné telefóny
Creative Director: Simona Bubánová
Copywriter: Ján Fajnor, Juraj Raýman
Art director: Andrej Krátky
Cena: Zlatý klinec
Kategória: Vonkajšia reklama (Auto-moto/domácnosť a kancelária)
Názov: Anonym
Agentúra: MARK/BBDO
Klient: Eurotel, mobilné telefóny
Creative Director: Simona Bubánová
Copywriter: Juraj Raýman
Art director: Andrej Krátky
Cena: Zlatý klinec
Kategória: Rozhlasový spot (Auto-moto/domácnosť a kancelária)
Názov: Anonym
Agentúra: MARK/BBDO
Klient: Eurotel, mobilné telefóny
Creative Director: Simona Bubánová
Copywriter: Ján Fajnor
Réžia: Michaela Štefankovičová
ZVUK: Cŕŕŕn – zvonenie telefónu.
HLAS 1: Prosím?
HLAS 2: Vášho muža videli s novou priateľkou. Stále sa s ňou vyváža v aute a ťahá ju všade so sebou...
HLAS 1: Áno, viem. Sama som mu ju odporučila. Stojí ho ešte menej, ako tá predchádzajúca a je dokonca taká prítulná, že s ňou chodí aj na tenis.
HLAS 2: Takže vy o tom viete?
HLAS 1: Samozrejme. Vyberali sme ju spolu. Nová Nokia 720 je presne to, čo môj muž potreboval.
HLAS: Mobilný telefón EuroTel – jediná spoločníčka, ktorú vášmu manželovi budete tolerovať.
Zdroj: Ivan Krasko