Noc reklamožrútov
StoryEditor

RetroReklama: Nažerme sa. Reklamy, samozrejme

16.05.2013, 12:00
Orange, Peugeot aj Slovenská katolícka charita: to boli oceňované reklamy roku 2004. Pozrite si ich.

Zlatý klinec 2013 sa blíži a Stratégie sa pri tejto príležitosti pozreli, aké reklamy dostali ocenenia v minulosti.

Rok 2004 priniesol Zlatý klinec kampani na Noc reklamožrútov, ktorú vytvorila Euro RSCG New Europe (na snímke vľavo). Zlatým klientom roka 2004 sa stal Detský fond SR, cenu Art Director’s Clubu Filip 2004 si odniesol associate creative director Vlado Slivka z Wiktor Leo Burnett.

 

Niektoré z najlepších reklám roka 2004

Kategória A – Tlač a poster/A1 – Jedlo/nápoje, Zlatý klinec. Agentúra Vaculik Advertising, klient Borges

 

Kategória A – Tlač a poster/A2 - Financie/obchod/dopravné služby, Zlatý klinec. Agentúra Istropolitana D’Arcy, klient Peugeot Slovensko

 

Kategória A – Tlač a poster/A3 – Komunikačné služby, Zlatý klinec. Agentúra Mayer/McCann-Erickson, klient Orange Slovensko

 

A – Tlač a poster/A4 – Rôzne, Zlatý klinec. Agentúra Vaculik Advertising, klient Avon

 

Kategória A – Tlač a poster/A5 – Verejnoprospešná činnosť, Zlatý klinec. Agentúra Mayer/McCann-Erickson, klient Slovenská katolícka charita

 

Kategória B - TV a kinoreklama/B1 - Jedlo/nápoje, Zlatý klinec. Agentúra Wiktor Leo Burnett, klient Slovenské pramene a žriedla

 

Kategória B – TV a kinoreklama/B4 – Rôzne, Zlatý klinec. Agentúra Miškov–Uličný–Weber, klient Rádio OKEY

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. jún 2025 00:33