Zlatý klinec 2013 sa blíži a Stratégie sa pri tejto príležitosti pozreli, aké reklamy dostali ocenenia v minulosti.
Rok 2004 priniesol Zlatý klinec kampani na Noc reklamožrútov, ktorú vytvorila Euro RSCG New Europe (na snímke vľavo). Zlatým klientom roka 2004 sa stal Detský fond SR, cenu Art Director’s Clubu Filip 2004 si odniesol associate creative director Vlado Slivka z Wiktor Leo Burnett.
Niektoré z najlepších reklám roka 2004
Kategória A – Tlač a poster/A1 – Jedlo/nápoje, Zlatý klinec. Agentúra Vaculik Advertising, klient Borges
Kategória A – Tlač a poster/A2 - Financie/obchod/dopravné služby, Zlatý klinec. Agentúra Istropolitana D’Arcy, klient Peugeot Slovensko
Kategória A – Tlač a poster/A3 – Komunikačné služby, Zlatý klinec. Agentúra Mayer/McCann-Erickson, klient Orange Slovensko
A – Tlač a poster/A4 – Rôzne, Zlatý klinec. Agentúra Vaculik Advertising, klient Avon
Kategória A – Tlač a poster/A5 – Verejnoprospešná činnosť, Zlatý klinec. Agentúra Mayer/McCann-Erickson, klient Slovenská katolícka charita
Kategória B - TV a kinoreklama/B1 - Jedlo/nápoje, Zlatý klinec. Agentúra Wiktor Leo Burnett, klient Slovenské pramene a žriedla
Kategória B – TV a kinoreklama/B4 – Rôzne, Zlatý klinec. Agentúra Miškov–Uličný–Weber, klient Rádio OKEY
Zdroj: Ivan Krasko