Do ankety, ktorú vyhlásil portál zameraný na podporu mestskej hromadnej dopravy imhd.sk, bolo prihlásených celkom 34 reklám realizovaných v roku 2012 na vozidlách MHD v Bratislave. Hlasovanie prebiehalo v troch kolách. Električka HC Slovan postúpila do finále z druhého kola spomedzi 12 návrhov. Vo finále boli tri najúspešnejšie návrhy z troch kôl a „slovanistická" električka v ňom získala 65 % všetkých hlasov. Do hlasovania sa zapojilo takmer 950 respondentov.
„V novom dizajne električky, ktorá jazdí na viacerých linkách od novembra minulého roku, dominuje tmavomodrý odtieň odvodený od farby domácich dresov hokejistov HC Slovan v KHL spolu s tromi oporami zostavy z vlaňajšej sezóny - Miroslavom Šatanom, Ľubomírom Višňovským a Michalom Vondrkom. Svoje miesto na električke našla aj moderná presklená fasáda domovského stánku Slovana - Slovnaft Areny,“ približuje Rastislav Maršálek, Director of Creative Services & Game Operations, HC Slovan Bratislava.
Autor kreatívneho návrhu: Rastislav Maršálek / Creative Director / HC Slovan Bratislava
Realizácia potlače: Willmark
Realizácia polepu: BigMedia
Zdroj: red

