Rádio pre náročných
StoryEditor

RetroReklama: Kto by si nenaladil Rádio Devín?

13.09.2013, 12:00
Ako zdôrazniť, že toto rádio je pre náročných? Lietajúcimi husľami.

Aj verejnoprávnosť na Slovensku ocenili. Bolo to v roku 1995, kedy bodoval Slovenský rozhlas na Zlatom klinci.

Zatiaľ jediná kampaň verejnoprávneho média ovenčená Klincom pochádza z dielne P.S.M.A. a Proimage. Rádio Devín sa už vtedy profilovalo ako "rádio pre náročných" a dalo o tom vedieť prostredníctvom printových inzerátov s lietajúcimi husľami. Porota najprestížnejšej súťaže slovenskej reklamy to ocenila bronzom.

Cena: Bronzový klinec 1995

Kategória: Inzercia

Názov: Rádio pre náročných

Agentúra: P.S.M.A., Proimage

Klient: S2 Rádio Devín

Autori: Jozef Ďuračka, P. Paul + PROIMAGE

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 02:29