StoryEditor

Súťažiť v Young Lions je ťažké ako olympiáda

19.06.2013, 15:31

Tvrdia mladé levíčatá. Dnes poznáme výsledky Young Lions - Cyber. Víťazstvo nás obišlo.

Ceny za Young Lions zobrali Rusi, Austrálčania a Maďari. Prvé dve krajiny je často počuť aj pri vyhlasovaní výsledkov Cannes Lions. Šancu na shortlist pre Slovensko môžu priniesť ešte kategórie Film (MADE BY VACULIK, Jandl a Wiktor Leo Burnett) a Branded Content & Entertainment (Jandl).

Aké je to naživo porovnávať sa so svetovou kvalitou, hovoria Michal Hornický a Michal Moravec z Istropolitana Ogilvy.

 

S: Ako ste vyriešili zadanie?

Zadaním bolo vyrobiť banner pre Svetovú antidopingovú agentúru (WADA). Mal cieliťna mládež do 19 rokov a hovoriť mladým športovcom o rizikách, ktoré sú spojené s užívaním podporných prostriedkov a samozrejme odhovárať ich od užívania dopingu v budúcnosti. Keď športovec začne s dopingom, veľmi rýchlo nad tým celým stratí kontrolu. Tento insight sme využili v našom banneri, ktorý dokázal 'nadopovať' myš. Jej kurzor extrémne narástol, začal veľmi rýchlo behať a stal sa neovládateľným. Akokoľvek by ste sa poukúšali kurzorom hýbať, nedokázali ste ho ovládať. Nakoniec od vyčerpania 'odpadol'. Podpísali sme to vetou 'With doping you lose control easily'.

 

 

S: Čo vám prvé napadlo, keď ste dostali bríf?

Napadlo nám, že by sme si mali dať nejaký doping, napríklad červené víno na pláži.


 

 

S: Porote sa nakoniec najviac páčila práca z Ruska. Aké to je súťažiť medzi ľuďmi zo svetových agentúr?

Je to ťažké ako olympiáda. Súťažiaci z veľkých krajín museli poraziť v národných kolách veľký počet tímov.

 

 

Ako súťaženie vnímajú naši ďalší Young Lions - Mirka Biel a Pavol Eichler zo Zaraguzy Digital čítajte u nás na webe.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. júl 2025 07:40