Tvrdia mladé levíčatá. Dnes poznáme výsledky Young Lions - Cyber. Víťazstvo nás obišlo.
Ceny za Young Lions zobrali Rusi, Austrálčania a Maďari. Prvé dve krajiny je často počuť aj pri vyhlasovaní výsledkov Cannes Lions. Šancu na shortlist pre Slovensko môžu priniesť ešte kategórie Film (MADE BY VACULIK, Jandl a Wiktor Leo Burnett) a Branded Content & Entertainment (Jandl).
Aké je to naživo porovnávať sa so svetovou kvalitou, hovoria Michal Hornický a Michal Moravec z Istropolitana Ogilvy.
S: Ako ste vyriešili zadanie?
Zadaním bolo vyrobiť banner pre Svetovú antidopingovú agentúru (WADA). Mal cieliťna mládež do 19 rokov a hovoriť mladým športovcom o rizikách, ktoré sú spojené s užívaním podporných prostriedkov a samozrejme odhovárať ich od užívania dopingu v budúcnosti. Keď športovec začne s dopingom, veľmi rýchlo nad tým celým stratí kontrolu. Tento insight sme využili v našom banneri, ktorý dokázal 'nadopovať' myš. Jej kurzor extrémne narástol, začal veľmi rýchlo behať a stal sa neovládateľným. Akokoľvek by ste sa poukúšali kurzorom hýbať, nedokázali ste ho ovládať. Nakoniec od vyčerpania 'odpadol'. Podpísali sme to vetou 'With doping you lose control easily'.
S: Čo vám prvé napadlo, keď ste dostali bríf?
Napadlo nám, že by sme si mali dať nejaký doping, napríklad červené víno na pláži.
S: Porote sa nakoniec najviac páčila práca z Ruska. Aké to je súťažiť medzi ľuďmi zo svetových agentúr?
Je to ťažké ako olympiáda. Súťažiaci z veľkých krajín museli poraziť v národných kolách veľký počet tímov.
Ako súťaženie vnímajú naši ďalší Young Lions - Mirka Biel a Pavol Eichler zo Zaraguzy Digital čítajte u nás na webe.