SPP má novú kampaň, načasovanú na máj a jún. "Cieľom aktuálnej kampane z dielne agentúry Istropolitana Ogilvy je prezentácia produktu Dve Energie, ktorá predstavuje jednu z najvýhodnejších ponúk plynu aj elektriny od jedného dodávateľa na trhu. Ide o skutočnú duálnu ponuku plynu a elektriny, kde zákazník okrem komfortu pri komunikácii s jedným dodávateľom získava aj veľmi zaujímavú finančnú výhodu z toho, že má obe energie ,pod jednou strechou," hovorí Jiřina Repaská, riaditeľka sekcie marketingu a retailu, SPP.
Hlavná línia kampane Dve Energie je rovnako, ako pri vstupe SPP na trh s elektrinou pred rokom, postavená na výpovedi reálnej zamestnankyne SPP Petry Dychovej, ktorá účinkuje aj v TV a rozhlasovom spote, ako aj vo väčšine produktových vizuálov v tlačených a online médiách. "Kampaň s Petrom Cmorikom je doplnková, pričom Peter v nej vystupuje v roli nášho reálneho, a veríme, že aj spokojného zákazníka z radov domácností, ktorým je tento produkt určený. Peter Cmorik si SPP vybral za svojho dodávateľa energií sám, na základe vlastných kritérií a skúseností, a preto podáva autentické svedectvo o výhodách, ktoré tým získal. S ambasádormi sme pracovali aj v minulosti, v predchádzajúcich, najmä printových kampaniach, v ktorých vystupovali naši reálni zákazníci, ale viac sme sa zameriavali na firemných zákazníkov. Dve Energie sú naša prvá produktová kampaň na domácnosti a sme veľmi radi, že obľúbený interpret, akým je Peter Cmorik, sa spojil s našou značkou a tým ju približuje širšiemu a mladšiemu cieľovému publiku," dodáva Jiřina Repaská.
Zdroj: red

