S headlinom Hajde pre výhodný plyn. V hlavnej úlohe Ady Hajdu.
Východoslovenská energetika si v júnovom tendri vybrala agentúru THIS IS LOCCO, ktorá stojí aj za novou celoslovenskou kampaňou na Modrý plyn.
V májovom tendri na agentúru figurovalo zadanie vytvoriť interaktívny koncept na podporu Modrého plynu, ktorý by vedel zapojiť tvár značky Adyho Hajdu. “Ady je v prvom rade herec. Vymysleli sme preto koncept hereckých mini akcií, kde sa Ady cíti vo svojej koži,” vysvetľuje Tomáš Rosputinský z THIS IS LOCCO. Na špeciálnej podstránke budú každý týždeň pribúdať nové epizódy. Kampaň má aj herný rozmer, keďže ľudia môžu každý týždeň hádať, čo Ady vo videu hrá. “Páči sa nám, že kampaň generuje zaujímavý obsah, ktorý má potenciál pobaviť ľudí. Veľkým pozitívom je, že videa stvárňujú situácie, ktoré priamo súvisia s odberom Modrého plynu,” hodnotí Beáta Kullová, vedúca úseku Marketing VSE.
Celú kampaň zastrešuje ústredný headline Hajde pre výhodný plyn, ktorý funguje dvojito ako kľúčový call-to-action prvok a zastrešujúci názov pre Adyho herecké etudy. Okrem špeciálnych formátov bannerov agentúra v rámci kampane Hajde pre plyn vytvorila aj 10-sekundový sponzoringový TV spot, ktorý režisérsky viedol Juraj Štepka. Prvá časť kampane pobeží celý september, plánuje sa aj pokračovanie.
Pozrite si sponzoringový TV spot a súťažné online videá:
https://www.youtube.com/watch?v=bBkcyyfTt4E
https://www.youtube.com/watch?v=9tsh0gEum0c
https://www.youtube.com/watch?v=YG42PYmO_nA

