Na medzinárodný festival reklamy Golden Drum, ktorý sa koná od 9. – 11. októbra v slovinskej Portoroži, poslalo Slovensko spolu 59 prihlášok. Vlajkovou loďou v počte prihlášok je Jandl, zaslal 25 prihlášok. V porote máme tiež zastúpenie, členom Single Channel je Peter Ižo z MADE BY VACULIK.
Možnosť prihlásiť sa a festival navštíviť je stále otvorená, program sľubuje účasť zástupcov nemeckého Razorfish, Europe TBWA či Red Bull.
Pozrite si presný prehľad, agentúra/počet prihlášok:
JANDL, marketing a reklama | 25 |
Istropolitana Ogilvy | 11 |
Wiktor Leo Burnett | 6 |
TRIAD Advertising | 4 |
Mayer/McCann-Erickson | 2 |
MEC | 2 |
MUW Saatchi & Saatchi | 2 |
Zaraguza Digital | 2 |
Core4 | 1 |
digitask.sk | 1 |
Effectivity | 1 |
MADE BY VACULIK | 1 |
Media & Communication Consulting | 1 |
Zdroj: er.