Na medzinárodný festival reklamy Golden Drum, ktorý sa koná od 9. – 11. októbra v slovinskej Portoroži, poslalo Slovensko spolu 59 prihlášok. Vlajkovou loďou v počte prihlášok je Jandl, zaslal 25 prihlášok. V porote máme tiež zastúpenie, členom Single Channel je Peter Ižo z MADE BY VACULIK.
Možnosť prihlásiť sa a festival navštíviť je stále otvorená, program sľubuje účasť zástupcov nemeckého Razorfish, Europe TBWA či Red Bull.
Pozrite si presný prehľad, agentúra/počet prihlášok:
| JANDL, marketing a reklama | 25 |
| Istropolitana Ogilvy | 11 |
| Wiktor Leo Burnett | 6 |
| TRIAD Advertising | 4 |
| Mayer/McCann-Erickson | 2 |
| MEC | 2 |
| MUW Saatchi & Saatchi | 2 |
| Zaraguza Digital | 2 |
| Core4 | 1 |
| digitask.sk | 1 |
| Effectivity | 1 |
| MADE BY VACULIK | 1 |
| Media & Communication Consulting | 1 |
Zdroj: er.

