Stratégie a Wiktor Leo Burnett hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu uspieť na Cannes Lions. Dnes: Coca-Cola "Small World Machines" verzus Hemoba Blood bank & E.C.Vitória "My blood is red and black".
Milan Mokráň, Člen predstavenstva a generálny riaditeľ, Ecopress: Hemoba Blood bank & E.C.Vitória je naozaj kreatívna a prepája komunitu/šport a dané posolstvo.
Peter Kontra, Managing Director, Wiktor Leo Burnett: Vybrať len jednu vec spomedzi týchto dvoch prác nie je vôbec jednoduché. Red Black Blood je veľmi zaujímavá aktivačná idea a Small World Machines zas image-buildingová idea. Keďže úlohou je však vybrať len jednu z nich, hoci s plným rešpektom k nápadu, ktorý pomohol premeniť takmer celú fanúšikovskú základňu na darcov krvi, vyberám Small World Machines. A nielen preto, že je to práca kolegov z Leo Burnett Chigaco a Sydney a nášho globálneho klienta – značky Coca-Cola :)
Projekt Cannes Predictions 2013 pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett v spolupráci so Stratégiami. Hlasovanie na www.cannespredictions.sk je už zastavené. Všetkých víťazov festivalu Cannes Lions 2013 nájdete na blog.cannespredictions.sk.
http://youtu.be/hTeq99CeTP4
http://youtu.be/wRVs8rOoVlU
Zdroj: red

