Tchibo
StoryEditor

Do slovenskej webreklamy najviac investovalo Tchibo

07.10.2013, 13:00
Top 10 zadávateľov, médií a produktov v septembri. Odhad preinvestovaných prostriedkovod Mediaresearch Slovakia.

V internetovej reklame na Slovensku sa v septembri preinvestovalo vyše 3,7 milióna eur. Vyplýva to z odhadu preinvestovaných prostriedkov Admosphere od Mediaresearch Slovakia.

Najväčším zadávateľom bolo Tchibo s 231 tisícmi eur, ktoré predbehlo druhý Datart. Zo segmentov dominovali počítateče a elektronika (vyše 500 tisíc eur). Najpoužívanejším reklamným formátom na slovenskom internete bol minulý mesiac banner 300x300.

Najviac peňazí od online inzerentov smerovalo na portál Čas.sk.

Top 10 Rozdelenie investícií podľa zadávateľov

1. Tchibo Slovensko 230 645 €
2. Datart Megastore 214 859 €
3. Lidl Slovenská republika 95 715 €
4. AAA Auto 90 243 €
5. Allegro Group CZ 88 971 €
6. Elektrosped 78 536 €
7. Orange Slovensko 70 155 €
8. Telefónica O2 Slovakia 65 218 €
9. Jemné Melódie 61 657 €
10. Okay Slovakia 59 913 €

Top 10 Rozdelenie investícií podľa médií

1. Cas.sk 372 053 €
2. Pravda.sk 340 851 €
3. Topky.sk 332 164 €
4. Aktuality.sk 290 346 €
5. Zoznam.sk 238 832 €
6. Atlas.sk 214 040 €
7. Sme.sk 208 060 €
8. Azet.sk 195 271 €
9. Zlacnene.sk 126 514 €
10. HNonline.sk 122 848 €

Top 10 Rozdelenie investícií podľa produktovej segmentácie

zdroj dát: Mediaresearch Slovakia Admosphere SK 09 2013

Presná suma investovaná do online reklamy v septembri je 3 746 000 €. Mediaresearch Slovakia zmonitoroval dáta 341 zadávateľov, respektíve 361 značiek, 234 produktových segmentov a 45 médií. "Skutočné preinvestované prostriedky môžu byť ovplyvnené konkrétnymi dohodami médií s agentúrami a zadávateľmi. Report nemusí obsahovať všetky realizované kampane," uvádza.

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. máj 2025 10:01