S príchodom jesennej sezóny sa na Slovensku, resp. v jeho hlavnom meste rozmohli kampane, ktoré si zaumienili zaujať cieľovku atypickými formátmi reklamy a využiť pri tom neštandardné riešenia outdooru. Nedávno sme si všimli zapichnuté stromy v bigboardoch novej kampane Uniqa poisťovne, tento týždeň sa na DoubleBig ploche spoločnosti BigMedia objavili vysvietené 3D plechovky značky Heineken v nadrozmerných veľkostiach. Ide o znázornenie limitovanej edície plechoviek piva ako súčasť kampane "140 rokov mladý". Heineken takto oslavuje svoje okrúhle výročie. Na realizácii tejto kampane sa podieľala mediálna agentúra UM Bratislava a kreatívna agentúra Istropolitana Ogilvy.
Outdoorový 3D DoubleBig na Bajkalskej ulici je podľa našich informácií jediným nosičom daného vizuálu, ktorý sa v novembri presunie na inú plochu. OOH kampaň je tvorená aj sieťou citylightov - rovnako je na nich komunikovaná limitovaná edícia plechoviek - avšak tu dostáva každý dizajn svoj vlastný priestor. Spolu sa teda všetky štyri plechovky nachádzajú len v rámci OOH na spomínanom DoubleBig formáte.
Limitovaná edícia plechoviek sa práve dostáva do predaja- či už ako samostatné plechovky, alebo ako 4pack všetkých štyroch.
"Príbeh kampane je rozprávaný cez dôležité epizódy v živote značky - či už je to samotné zrodenie v Amsterdame v roku 1873 alebo rok 1933, kedy sa Heineken stal prvým importovaným pivom, ktoré dorazilo do Ameriky po ukončení prohibície. Ďalšia plechovka oslavuje rok 2013 a naše výročie. Posledná plechovka - The future, čiže budúcnosť - predstavuje víťazné návrhy svetovej dizajnérskej súťaže," povedala pre Stratégie Jana Urgeová, brand manažérka značky Heineken.
Kampaň prebieha tiež v prevádzkach, kam Heineken "priniesol kúsok Amsterdamu" v podobe vintage bicyklov, o ktoré návštevníci súťažia priamo na prevádzke alebo cez špeciálnu aplikáciu.
"Aj so 140-ročnou históriou máme stále chuť ísť ďalej a objavovať. A presne o tom je aj celá kampaň - 140 rokov mladý," dodala Jana Urgeová.
Zdroj: mia