StoryEditor

RetroReklama: Ako na Slovensku začínali billboardy

03.10.2013, 17:00
Aj za toto sa kedysi dávali Zlaté klince. Billboard, ktorý bodoval pred takmer 20 rokmi.

Na súťaži Zlatý klinec, ktorá oceňuje najkreatívnejšie reklamy Slovenska, bol outdoor od prvého ročníka, spočiatku pod rýdzym slovenským označením "vonkajšia reklama". V roku 1995, keď sa už kategória volala "billboard", zabodovala reklamná agentúra ISPA.

Dnes by sa jej billboardu dalo kadečo vytknúť. Jedno je však isté: ISPA to asi robila dobre. Nielen preto, že na trhu vydržala dlho, ale v roku 1995 so svojim billboardom zaujala aj odbornú porotu. Zo Zlatého klinca odchádzala so zlatom. A mnohí si na tento billboard pamätáme doteraz.

Cena: Zlatý klinec 1995

Kategória: Billboard

Názov: Ostro sledované plochy

Agentúra: EURO RSCG Artmedia

Klient: ISPA Autori: Renata Kašparová, Matej Plekanec

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 17:15