„Prečo som sa rozhodol ísť pracovať do agentúry PACKY ADVERTISING? Petra Packaňa som učil pred desiatimi rokmi na VŠVU, patril medzi tých „pár talentovaných študentov“ na ktorých človek nezabúda. Ostali sme dodnes v kontakte a po rozhodnutí vrátiť sa do reklamy z politickej dráhy slovo dalo slovo a dohodli sme sa.“
„Vážime si, že Richard prijal ponuku pracovať pre PACKY ADVERTISING, je pre nás prínosom svojimi senior skúsenosťami. Okrem toho, že je dlhé roky planner a stratég, je aj veľmi kreatívny idea maker. PACKY ADVERTISING vyhralo v poslednom období viacero klientov našou kreativitou a odteraz budeme vyhrávať klientov aj stratégiami. Richard bude mať na starosti od dnešného dňa strategické plánovanie pre našich klientov a už stihol vyhrať našu internú súťaž o self promo kampaň hodnú Zlatého klinca,“ povedal Managing Director PACKY ADVERTISING Peter Packaň.
Richard Fekete je absolvent Katedry psychológie FiF UK v Bratislave a prvým absolventom Akadémie reklamy v Bratislave. Počas 20-ročnej kariéry prešiel viacerými agentúrami, začínal ako copywriter v Mr Design a web konzultant v EL&T, neskôr sa stal account planner v TBWA\GRADE, projektový manažér v United Consultants, konzultant v PR agentúre Omnimedia, mediaplanner a stratég v reklamnej agentúre Lazar~Klostermann, kreatívny riaditeľ v slovenskej pobočke rakúskej reklamnej agentúry Ghost Company a pred vstupom do politiky pracoval ako freelance senior konzultant pre komunikáciu a PR.
Zdroj: red