StoryEditor

Nová kampaň: Sberbank vníma každý rozdiel

24.05.2013, 11:46
Tak predstavuje aktuálna kampaň novú banku na Slovensku.

 

Cieľom aktuálnej kampane je predstaviť Sberbank ako banku, ktorá vníma každý rozdiel a rešpektuje individualitu klienta. „Hlavnými hrdinami kampane sú dvojičky, navonok rovnaké bytosti, ktoré sú však v   detailoch iné. A na tom práve ilustrujeme náš prístup ku klientom a všetkému, čo s tým súvisí. Vnímame rozdiel aj tam, kde ho iní nevidia. Vieme, že každý je iný, preto túto „inakosť” reflektujeme aj v prístupe, pri tvorbe našich služieb a produktov, pri našom pohľade na svet,“ približuje prístup banky, Ľubomíra Chmelová, PR manažér a hovorca Sberbank Slovensko. Kampaň je v priebehu mája a júna 2013 viditeľná v TV, outdoore, printoch, na internete a využíva POS.

Vizitka kampane:

Agentúra: Mayer/McCann Erickson

Creative director: Vlado Slivka

Art director: Ľubo Bercel, Martin Melicherčík

Copywriter: Ida Bírová

Account manager: Lenka Galovičová

 

http://youtu.be/u9Oh6ZrO-xM

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 19:35