Cieľom aktuálnej kampane je predstaviť Sberbank ako banku, ktorá vníma každý rozdiel a rešpektuje individualitu klienta. „Hlavnými hrdinami kampane sú dvojičky, navonok rovnaké bytosti, ktoré sú však v detailoch iné. A na tom práve ilustrujeme náš prístup ku klientom a všetkému, čo s tým súvisí. Vnímame rozdiel aj tam, kde ho iní nevidia. Vieme, že každý je iný, preto túto „inakosť” reflektujeme aj v prístupe, pri tvorbe našich služieb a produktov, pri našom pohľade na svet,“ približuje prístup banky, Ľubomíra Chmelová, PR manažér a hovorca Sberbank Slovensko. Kampaň je v priebehu mája a júna 2013 viditeľná v TV, outdoore, printoch, na internete a využíva POS.
Vizitka kampane:
Agentúra: Mayer/McCann Erickson
Creative director: Vlado Slivka
Art director: Ľubo Bercel, Martin Melicherčík
Copywriter: Ida Bírová
Account manager: Lenka Galovičová
http://youtu.be/u9Oh6ZrO-xM
Zdroj: rm

