Nová kreatíva Vinei nadväzuje na posolstvo, ktoré sprevádza značku už celé tri roky - svet krásnych žien. Zároveň však posúva značku Vinea bližšie k jej pôvodnému DNA. Vinea má patriť ku všetkým krásnym momentom, čo prežívame. Preto značka v rámci novej komunikácie prichádza s kampaňou „Momenty, keď je život krásny“. Pripomínať bude, že tá ozajstná krása života je o jednoduchých momentoch, keď je nám dobre.
"Keď sme uvažovali nad príležitosťami, kedy ľudia pijú Vineu, prišli sme na to, že spoločným menovateľom je pocit, že nám nič nechýba a je nám jednoducho krásne. Túto kampaň berieme ako nový začiatok pre značku a tiež ako prvý krok k oslavám jej budúcoročného sviatku. Vinea v roku 2014 oslávi neuveriteľných 40 rokov odkedy je sama sebou,“ hovorí brand manažérka Viney Zuzana Netíková.
Víťazom tendra a autorom nového strategického kreatívneho prístupu je agentúra VCCP, ktorá zastreší implementáciu na slovenskom a českom trhu a bude zodpovedná za ATL, BTL i online komunikáciu. Tender bol vyhlásený v druhej polovici júna 2013 a uzavretý začiatkom augusta 2013. Ide o prvú kampaň z dielne VCCP pre značku Vinea. Od roku 2008 až doteraz značka zverovala komunikáciu agentúre Wiktor Leo Burnett. Momentálne agentúra s Vineou nespolupracuje. Potvrdila to pre Stratégie Zuzana Netíková.
http://youtu.be/czmgdztpK_c
Zdroj: er.

