Agentúra mení služby, štruktúru, korporátny dizajn a stránku.
Globálna komunikačná agentúra Grayling dnes predstavila a uviedla zmeny svojej firemnej značky, základnej ponuky služieb a stratégie rastu. Predstavila tiež nový korporátny dizajn a internetovú stránku.
Grayling bude vo svojich 53 pobočkách naďalej poskytovať kompletnú ponuku komunikačných služieb, avšak s dôrazom na služby založené na detailných analýzach a dátach (Big Data), rýchlu aktiváciu a riešenia postavené na moderných technológiách.
„Komunikačné odvetvie sa stalo technologickým biznisom,“ povedal CEO Grayling Global Pete Pedersen. „Úspešné firmy budúcnosti perfektne zvládnu tzv. Big Data a budú z nich vedieť získať poznatky, ktoré z ich klientov spravia lídrov na trhu. Takúto firmu sme dnes začali budovať.“
Spoločnosť chce upevniť svoje postavenie aj v USA. Päť pobočiek agentúry DutkoGrayling sa začlení pod značku Grayling a bude konsolidovať svoje aktivity, agentúra Atomic (agentúra siete Grayling) bude intenzívne spolupracovať s pobočkami Graylingu na relevantných klientskych programoch. Tieto zmeny nadväzujú na aktivity, ktoré sa nedávno udiali v Ázii, vrátane spolupráce s najväčšou ázijskou komunikačnou firmou BlueFocus.
„Základom našej práce vždy bola – a vždy aj bude – dôkladná znalosť lokálneho trhu,“ zdôrazňuje Pedersen, „avšak k tomu sme pre klientov, ktorí chcú uspieť na viacerých trhoch a potrebujú dôkladnú znalosť trhu, vytvorili živú globálnu sieť, ktorá naozaj funguje.“
Grayling má v súčasnosti 53 pobočiek v 26-tich krajinách Severnej Ameriky, Európy, Blízkeho Východu a Ázie.