„Krok je nielen logickým vyústením, ale aj rozhodnutím srdca,“ tvrdí CEO 2CREATE, Martin Porada.
Agentúra 2CREATE zahájila svoje aktivity mimo slovenskej brandže. Uspieť má v pláne na britskom trhu. Otvorila svoju pobočku priamo v Londýne. „Desing a marketing vytváraný v Londýne je mojou srdcovou záležitosťou,“ prezradil Martin Porada v rozhovore so Stretégiami.
Obchodné zastúpenie je lokálne, v Londýne sídli accountska posila, výroba ostáva na slovenskej základni. Agentúra má v pláne posilňovať tím v UK a stihnúť by to mala do konca roka. Okrem toho agentúra zaznamenala trojnásobný rast v tohtoročnom rebríčku TAAS, čím sa jej môže pripísať titul „skokan roka“.
Viac čítajte v najnovších Stratégiách (júl str. 32). Okrem toho z reklamného sveta nájdete v najnovšom čísle aj to, prečo si managing directorka MUW Digital Judita Horváth myslí, prečo už nestačí prepojiť iba online a offline a aká je ďalšia etapa marketingu. Svoj recept na integrované kampane prezrádza Marek Mrázik, managing director Triad Advertising, ktorá zmenila svoju štruktúru. Po takmer roku sme boli zvedaví, čo tento krok agentúre priniesol.