Od júna bude agentúra pracovať aj pre značku KOFILA.
Víťazom tendra na digitálne služby pre značku DELI na českom a slovenskom trhu je agentúra ZARAGUZA Digital z Bratislavy. Od 1.6.2013 sa ujme správy facebookového profilu i tvorby digitálnej stratégie značky DELI. Od 1.6.2013 bude ZARAGUZA pracovať tiež pre značku Kofila.
"Značka DELI má medzi spotrebiteľmi veľa fanúšikov a medzi nimi má stále väčšiu obľubu facebooková stránka značky. Očakávame, že s podporou agentúry Zaraguza sa nám v dynamicky sa rozvíjajúcom "digitálnom" prostredí podarí zaujímavým obsahom osloviť a zapojiť ďalšie skupiny spotrebiteľov," uvádza Zuzana Sekyrová, manažérka značky DELI pre český a slovenský trh.
Tyčinka DELI, prvýkrát uvedená na trh v roku 1980, patrí medzi najpredávanejšie čokoládové tyčinky z portfólia Nestlé na českom a slovenskom trhu.
Zdroj: mia

