Perla Orientu
StoryEditor

Perla Orientu zaujala najviac

17.06.2013, 16:00
Správa o sledovanosti tureckého seriálu dosiahla na webe Stratégií najvyššiu čítanosť.

Na webe Stratégií ste minulý týždeň najviac čítali správu o sledovanosti Perly Orientu. Na blogoch najviac zaujal post Tvár slovenskej reklamy: Mario Poór od ADC.

Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (10. až 16. júna)

1. Telenovela Perla Orientu na Doma: Zatiaľ má 186 tisíc divákov

2. Top seriály: Najsledovanejšie na svete sú Mentalista a Teória veľkého tresku

3. Milionár Anton Siekel: Nevidím priestor presadiť sa v médiách

Tento týždeň prinesú Stratégie informácie z medzinárodného festivalu reklamy Cannes Lions, kde je naša redaktorka Erika Brindzová.

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. november 2025 21:00