StoryEditor

Komunálna poisťovňa s novou kampaňou: V hlavnej úlohe megatorta

18.10.2013, 14:38
Obec Župkov je na zjedenie. Naživo aj v novej kampani Komunálnej poisťovne od MUW Saatchi & Saatchi.

Malebná dedinka v Žarnovickom okrese sa stala v súťaži KOMUNÁLNEJ poisťovne obcou s najväčšími pozitívnymi zmenami za 20 rokov na Slovensku. Súťaž vyhlásila KOMUNÁLNA poisťovňa pri príležitosti 20 rokov od svojho vzniku. A to bol dôvod na poriadnu oslavu.

Ako prekvapenie pre obyvateľov agentura do dediny v jedno nedeľné popoludnie priviezla jedlý model ich obce. Župkovčania mohli na megatorte nájsť nielen miestne „dominanty“, ale aj seba či svoje dopravné prostriedky. A najmä: mohli ju spoločne zjesť.

Celý happening agentúra využila na odkomunikovanie troch druhov poistenia a zároveň sme spravili promo obci (poistenej v KOMUNÁLNEJ poisťovni), z ktorej si môžu brať príklad mnohé iné. Radosť dedinčanov sme natočili a vznikol tak veľmi autentický televízny spot. Megatorta sa zároveň stala aj hlavným motívom printov a direct mailu vo forme pohľadnice.

„Sme veľmi radi, že sa nám podarilo koncept V obciach ako doma posunúť ďalej, a to aj vďaka odvahe klienta,“ hovorí Unity Creative Director Peter Michalka z MUW. Kampaň totiž voľne nadväzuje na minuloročnú, v ktorej bola hlavným hrdinom obec Rybník.

„Z pohľadu KOMUNÁLNEJ poisťovne je táto kampaň nosnou v tomto roku,“ hovorí Daniela Michaličová, riaditeľka úseku komunikácie a bankopoisťovníctva KOMUNÁLNEJ poisťovne. Podľa Michaličovej sa podarilo veľmi prirodzeným spôsobom nadviazať na úspešný koncept z minulého roka a zároveň v jednom spote zachytiť hneď niekoľko príbehov naraz – oslavu výročia založenia KOMUNÁLNEJ poisťovne, silný vzťah k slovenským obciam a mestám a podporu rozvoja komunálnej sféry.

„V neposlednom rade sme ukázali, že sme poisťovňou pre každého. Chránime občana, jeho zdravie a majetok rovnako ako aj miesto, kde žije. A to je pre nás kľúčový odkaz smerom ku klientom,“ uzatvára Michaličová.

Súčasťou aktuálnej kampane sú aj rozhlasové spoty s folklórnym motívom.

 

Vizitka kampane:

KOMUNÁLNA poisťovňa – 20 rokov pozitívnych zmien

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Creative Director: Rasťo Michalík, Peter Michalka

Art Director: Michal Hazior

Copywriter: Adam Jánoš, Peter Michalka, Pavol Pružinec

Account Manager: Jana Molnárová

Produkcia: Hitchhiker Films

Director: Juraj Lehotsk

 

https://www.youtube.com/watch?v=tG6JXY1LOLs&feature=youtu.be

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. júl 2025 03:43