Na 120 obrazovkách pri výdajných pásoch batožiny je prezentované Slovensko dvoma 10-sekundovými spotmi. Kampaň sa začala 1. júla a potrvá až do konca tohto roka. „Letisko Viedeň je vzhľadom na počet zahraničných liniek a leteckých spoločností „hlavným“ letiskom pre Bratislavu a Slovensko. Z hľadiska vekového, sociálneho a teritoriálneho môžeme touto reklamnou formou osloviť prakticky všetky cieľové skupiny. Spoty na 120 obrazovkách pri výdajných pásoch batožiny v príletovej hale sú z hľadiska propagácie Slovenska optimálnym riešením zo všetkých ponúkaných možností, keďže prevažná väčšina prilietajúcich cestujúcich musí ísť k pásom a zdrží sa tu minimálne 15 minút, v rámci ktorých sa spot objaví. Upútanie pozornosti cestujúcich je vysoké, nakoľko stále pozorujú priestor pásu, kým sa objaví ich batožina,“ uviedla v súvislosti s kampaňou Marta Kučerová, generálna riaditeľka SACR.
V spotoch reprezentujú Slovensko zábery z mestského turizmu - z Bratislavy, Európske hlavné mesto kultúry 2013 - Košice, možnosť zábavy pre celú rodinu v početných avaparkoch a cyklistika v prekrásnej prírode Nízkych Tatier.
Kampaň je určená pre všetkých cestujúcich, občanov Rakúska i tretích krajín, ktorí letecky prichádzajú do Viedne. Letisko Viedeň je najväčším letiskom v Rakúsku a zároveň v strednej Európe. Ročne ním prejde viac ako 20 mil. cestujúcich, pričom cca 10 mil. naň priletí. Po rozsiahlej rekonštrukcii ponúka viaceré možnosti uplatnenia reklamy.
https://www.youtube.com/watch?v=YG8lTU7HhEc&feature=youtu.be
Zdroj: red