Stratégie a Wiktor Leo Burnett hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu uspieť na Cannes Lions. Dnes: Carlton Draught "Beer Chase" verzus Robinsons "Pals".
Peter Vavro, šéfredaktor Hospodárske noviny: Ak si mám vybrať medzi reklamou na pivo a limonádou Robinsons, jednoznačne limonáda (džús). Je to spot, ktorý ma zaujme, je to príbeh, ktorý je emotívnejší a je to motív, ktorý je mi bližší. Pivo nepijem a vtipných spotov na pivo som videl už dosť. Ale nenútene namotať vzťah otca a syna na reklamný produkt v takejto podobe som ešte nevidel.
Peter Kačenka, Executive Creative Director, Wiktor Leo Burnett: V spote na pivo Carlton sa mi páči, ako vtipne sú podané ikonické scény z gangsterských filmov 80. – 90. V závere mi však chýba veľkolepejšie ukončenie. Také, aké má reklama „The Big Ad“ od tejto značky. Pomarančové šťavy Robinsons sú, naopak, prezentované emotívnymi zábermi priateľstva, ktoré v závere prinesú nečakané, no pravdivé rozuzlenie. Len mám pocit, že tento spot môže byť podpísaný takmer akoukoľvek značkou. Nakoniec si pamätám príbeh a emóciu, no a na značke až tak nezáleží. Aj keď len o kúsok, pre mňa viac funguje Carlton Draught.
Projekt Cannes Predictions 2013 pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett v spolupráci so Stratégiami. Ak sa aj vy chcete zapojiť do hlasovania a zmerať si sily s porotou v Cannes, navštívte www.cannespredictions.sk, kde nájdete kompletnú 35-ku reklám. Carlton Draught - Beer Chase - YouTube
http://youtu.be/xLAS4cp-QE4
http://youtu.be/cry_MXm3AcQ
Zdroj: red