Z medzinárodného festivalu Golden Drum v slovinskom Portoroži si dnes odniesla agentúra Jandl dve ceny – zlato a striebro - a to v jednej a tej istej kategórii Radio.
Zlato dostala za prácu Radionet – Tea Party, striebro za prácu Radionet – Tokyo. "V Jandl sa dlhodobo snažíme robiť reklamu na svetovej úrovni. Získanie ďalšieho ocenenia z prestížneho medzinárodného festivalu to len potvrdzuje," povedal pre Stratégie o získaní paličiek Marek Wilhalm z Jandl.
V kategórii Radio súťažilo spolu 43 medzinárodných prihlášok, z toho vzišlo 7 kovových cien.
Agentúra Zaraguza digital získala shortlist v kategórií Digital s prácou Virtual Laser Harp a Mayer/McCann Erickson má shortlist v kategórii Mobile s prácou Coca-Cola Superstar.
Dnes večer sa odovzdávali ceny z prvých ôsmych kategórií - Radio, Digital, Mobile, New or innovative, Digital campaigns, Mobile campaigns, Direct campaigns, Events.
Zajtra budú známe shortlisty z ďalších ôsmych kategórií, ktorých víťazi budú vyhlásení v piatok večer na slávnostnom galavečeri.
Slovensko má teda ešte šancu vyhrať v piatok v týchto kategóriách:
Film - MUW Saatchi&Saatchi, Jandl, Istropolitana Ogilvy, Wiktor Leo Burnett;
Outdoor – Jandl, Mediaedge:cia Slovak Republic, Istropolitana Ogilvy;
Direct Communication – Jandl;
Press – Jandl, Wiktor Leo Burnett, Istropolitana Ogilvy;
Innovative Campaigns – Istropolitana Ogilvy;
PR – Istropolitana Ogilvy;
Integrated communication campaigns – Istropolitana Ogilvy.
Slovensko poslalo tento rok do súťaže Golden Drum 59 prihlášok. Celkový počet prihlášok v súťaži je 1395, najväčší počet prišlo z Ruska (312). Najväčší nárast prihlášok majú kategórie Mobile (+18 %) a Digital (+8 %).
Zdroj: red