StoryEditor

Golden Drum 2013, deň prvý: zlato a striebro pre Jandl

09.10.2013, 22:30
Zaraguza digital a Mayer/McCann Erickson si po prvých odovzdávačkách odnášajú po jednom shortliste.

Z medzinárodného festivalu Golden Drum v slovinskom Portoroži si dnes odniesla agentúra Jandl dve ceny – zlato a striebro - a to v jednej a tej istej kategórii Radio.

Zlato dostala za prácu Radionet – Tea Party, striebro za prácu Radionet – Tokyo. "V Jandl sa dlhodobo snažíme robiť reklamu na svetovej úrovni. Získanie ďalšieho ocenenia z prestížneho medzinárodného festivalu to len potvrdzuje," povedal pre Stratégie o získaní paličiek Marek Wilhalm z Jandl.

 

V kategórii Radio súťažilo spolu 43 medzinárodných prihlášok, z toho vzišlo 7 kovových cien.

 

Agentúra Zaraguza digital získala shortlist v kategórií Digital s prácou Virtual Laser Harp a Mayer/McCann Ericksonshortlist v kategórii Mobile s prácou Coca-Cola Superstar.

 

 

Dnes večer sa odovzdávali ceny z prvých ôsmych kategórií - Radio, Digital, Mobile, New or innovative, Digital campaigns, Mobile campaigns, Direct campaigns, Events.

Zajtra budú známe shortlisty z ďalších ôsmych kategórií, ktorých víťazi budú vyhlásení v piatok večer na slávnostnom galavečeri.

  

Slovensko má teda ešte šancu vyhrať v piatok v týchto kategóriách:

Film - MUW Saatchi&Saatchi, Jandl, Istropolitana Ogilvy, Wiktor Leo Burnett;

Outdoor – Jandl,  Mediaedge:cia Slovak Republic, Istropolitana Ogilvy;

Direct Communication – Jandl;

Press – Jandl, Wiktor Leo Burnett, Istropolitana Ogilvy;

Innovative Campaigns – Istropolitana Ogilvy;

PR – Istropolitana Ogilvy;

Integrated communication campaigns – Istropolitana Ogilvy.

 

 

Slovensko poslalo tento rok do súťaže Golden Drum 59 prihlášok. Celkový počet prihlášok v súťaži je 1395, najväčší počet prišlo z Ruska (312). Najväčší nárast prihlášok majú kategórie Mobile (+18 %) a Digital (+8 %).

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 07:01