StoryEditor

Do Cannes sme poslali 50 prihlášok

06.06.2013, 10:17
Najväčším počtom prihlášok je zastúpená kategória Press Lions.

Najprestížnejší svetový festival reklamy Cannes Lions 2013 sa tento rok pýši rekordným počtom všetkých zaslaných prihlášok – 35 765 z 92 krajín sveta (minulý rok sa prihlásilo 87 krajín). Agentúry so svojimi prácami môžu uspieť v 16tich kategóriách: Branded Content & Entertainment, Creative Effectiveness, Cyber, Design, Direct, Film, Film Craft, Media, Mobile, Outdoor, PR, Press, Promo & Activation, Radio, Titanium & Integrated, a Innovation Lions.

 

Novinkou tento rok je kategória Innovation Lions, kde po prvý krát v histórii na prezentácii shortlistových prác porote bude môcť byť prítomná i verejnosť (a to 15. a 16. júna). Celkovo najväčší nárast v počte prihlášok v porovnaní s minulým rokom zaznamenáva kategória Branded Content & Entertainment Lions (+21%).

 

Tento rok budú Slovensko svojou účasťou reprezentovať aj mladé levíčatá – Mirka Biel a Pavol Eichler zo Zaraguzy digital a Michal Hornický a Michal Moravec z Istropolitana Ogilvy. Ako oni vnímajú svetovú reklamu a ich bezprostredné pocity zo súťaženia so svetovými agentúrami vám prezradia na našom webe počas týždňa, kedy sa festival koná (16 – 22 júna 2013).

 

Pozrite si (zatiaľ iba) počet slovenských prihlášok v jednotlivých kategóriách:

Počet prihlášok a počet konkrétnych prác, ktoré zaslali slovenské agentúry, čítajte na našom webe už čoskoro.

 

KategóriaPočet prihlášok
Film Lions5
Press Lions23
Outdoor Lions7
Radio Lions2
Cyber Lions 1
Media Lions6
Promo & Activation Lions1
Design Lions2
PR Lions1
Branded Content & Entertainment Lions1
Innovation Lions1
Spolu 50

 

V počte prihlášok kraľuje USA (6078), za zmienku stojí aj Brazília (3476) a UK (2671).

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 22:59