Pozrite si prehľad zaslaných prihlášok po agentúrach.
Do 60teho ročníka najprestížnejšieho festivalu reklamy v Cannes slovenské agentúry spolu zaslali 50 prihlášok. S najväčším počtom prihlášok bude bojovať agentúra Jandl (35), najhustejšie obsadená kategória slovenskými prihláškami je Press Lions, čo je rovnaká situácia ako minulý rok.
Festival oslavuje tento rok 60te výročie a počet celkovo prijatých prihlášok dosiahol rekordné číslo - 35 765. Už o pár dní (16 - 22 júna) budú súperiť práce z 92 krajín sveta.
Pozrite si počet zaslaných prihlášok po agentúrach:
| Jandl | 35 |
| Istropolitana Ogilvy | 3 |
| Roland Torsten Advertising | 3 |
| Core 4 | 2 |
| Wiktor Leo Burnett | 2 |
| Zaraguza Digital | 2 |
| Mayer/McCann Erickson | 2 |
| MADE BY VACULIK | 1 |
Minulý ročník Cannes Lions skončil dvomi shortlistami, a to pre agentúru Jandl a Wiktor Leo Burnett.

