K vzniku brand idey prispel TRIAD Advertising. Vizuály navrhuje pre nemecký, ruský, brazílsky, taliansky či španielsky trh.
Spoločnosť Sygic uvádza do života novú ideu značky „Bringing life to maps“. Nová idea značky je zároveň súčasťou letnej komunikačnej kampane.
Idea aj vizuálny koncept sú výsledkom výberového konania spomedzi troch popredných slovenských reklamných agentúr, ktoré bolo realizované začiatkom tohto roka. Víťazom tendra sa stala reklamná agentúra TRIAD Advertising.
Agentúra TRIAD našla spôsob, ako stvárniť ideu značky a zároveň charakterizovať všetky tri produkty spoločnosti: navigačnú aplikáciu Sygic GPS Navigation, riešenie pre logistické spoločnosti Sygic Fleet aj geo-lokačnú aplikáciu Family by Sygic. “Vytvorili sme kompletné 3D mesto, ktoré vyrastá z mapy a jeho rozdielne časti predstavujú jednotlivé produkty. Použili sme tak centrum mesta pre navigáciu, priemyselnú časť pre Sygic Fleet a malebné predmestie pre aplikáciu Family,” vysvetľuje kreatívny riaditeľ agentúry Jaro Zacko.
“Nová brand idea vyjadruje život, ktorý je súčasťou našich produktov a dodáva značke emócie, ktoré v komunikácii navigačných spoločností často chýbajú. Vyjadruje posun značky od tvorby navigačného softvéru ku širšiemu portfóliu geo-lokačných služieb,“ hovorí marketingová riaditeľka Sygicu Martina Králová.
"Sygic pretvára statické mapy v aplikácie, ktoré umožňujú ľudom objavovať neznáme miesta, pomáhajú rodičom byť v kontakte s ich deťmi a zdieľať s nimi polohu, či zefektívňujú logistické riešenia. Nová idea tak vystihuje nielen podstatu značky Sygic, ale zároveň ju značne odlišuje od konkurencie,” dodáva Head of Marketing Communication & Brand spoločnosti Sygic, Richard Fides.
Nová brand idea a vizuály sa stanú súčasťou všetkých komunikačných nosičov spoločnosti Sygic v globálnej komunikácii.
Zdroj: er.