Rozprávali sme sa s corporate development directorom Cannes Lions - Robom Dembitzom.
Rob Dembitz, corporate development director festivalu Cannes Lions prezradil, ako vyhrať v Cannes a ako klienti zmenili svoj prístup ku kreativite. Čítajte v najnovšom čísle Stratégií na konci júna.
Okrem toho, sme sa pýtali, pre čo sa oplatí tento rok do Cannes určite prísť: "Festival oslavuje svoje 60. výročie a uvádzame aj novú kategóriu Innovation Lions, kde agentúry môžu ukázať svoju schopnosť uplatniť kreativitu v technológii. Kedy technológia nefunguje len sama o sebe, ale je integrálnou súčasťou nápadu. Je to novinka, ktorá si vyžaduje aj úplne nový systém hodnotenia zo strany porotcov. Prezentácia shortlistov priamo pred porotcami bude totiž prístupná aj delegátom," prezrádza Rob.
Mimochodom, vedeli ste, že práce, ktoré získali Leva, sú o 54 % efektívnejšie? Viac sa dočítate v júnových Stratégiách.