Zo Slovenska je agentúra jedinou ocenenou.
Na štrnástom ročníku medzinárodného festivalu kreativity Golden Hammer v Rige bodovalo aj Slovensko. Agentúra Digita.sk ako jediná zo Slovenska získala zlato za launch Win8 pre Microsoft v kategórii Interactive media. Digita.sk o shortlist bojovala aj s prácou Nachytaj svojho Ajťáka, podobne ako Core4 s prácou Beacon Web.
Na festivale môžu súťažiť práce v 10tich kategóriach - PR, Craft, TV Ads, Print Ads, Outdoor posters, Radio Ads, Interactive media, Advertising campaigns, Direct marketing, Best use of media.
Tento rok sa do súťaže prihlásili agentúry z 22 krajín, porota zložená z reklamných agentúr 115 prihláseným prácam udelila shortlist (Diploma). Ako jediná práca zo Slovenska sa na shortlist prebojovala práve od Digita.sk a premenila ho na zlato.
Kompletné výsledky nájdete tu. Najviac prihlášok prichádzali z krajín ako Rusko, Ukrajina, Lotyšsko a Litva.