StoryEditor

Generali Slovensko si vyberá kreatívku

18.10.2013, 15:19
V prvom kole súťaží 10 agentúr.

Generali Slovensko v týchto dňoch uskutočňuje tender pre kreatívne agentúry. Podľa slov Zuzany Hlivákovej, riaditeľky marketingu a komunikácie, jedným z kritérií pri oslovovaní agentúr bol ročný income a počet zamestnancov agentúr. Od víťaznej agentúry bude tak klient očakávať flexibilitu a exkluzivitu. Dôvodom vyhlásenia tendra je obstarávacia smernica, ktorá hovorí o zmene agentúr v periodicite každé dva roky. Výsledky by mali byť známe v polovici decembra. Nová agentúra bude zastrešovať komunikáciu komplexne.

Doteraz komunikáciu poisťovne pokrývala Istropolitana Ogilvy.

Zdroj: er.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. júl 2025 03:26