Predsedom je Leon Sverdlin z Mark BBDO Praha.
Agentúry môžu svoje práce prihlásiť do konca tohto týždňa (26.4.2013) a to priamo na stránke. Každá agentúra, ktorá prihlási do súťaže svoje príspevky, automaticky obdrží zdarma dve vstupenky na slávnostné vyhlásenie výsledkov súťaže, ktoré sa bude konať 24. mája 2013 v Rafinery Gallery Slovnaft Bratislave.
Známe je už aj konečné zloženie poroty súťaže:
Predseda poroty
Leon Sverdlin / MARK BBDO Praha
Kmeňová porota SK:
Bohumil Dohnal / MADE BY VACULIK
Štefan Andrejco / Wiktor Leo Burnett
Michal Pastier / Zaraguza
Radoslav Olos / Istropolitana Ogilvy
Róbert Slovák / Respect APP
Peter Michalka / MUW Saatchi Saatchi
Kmeňová porota CZ:
Jirka Pleskot / Hullabaloo
Pavel Sobek / EURO RSCG Praha
Špecialisti:
Online
Peter András / DIGITASK
Jord Nikov / MUW digital
Kreativita v PR
Michaela Benedigová / SEESAME Communication Expert
Štefan Vadocz / NEOPUBLIC Porter Novelli
Médiá
Ľubor Supek / Unimedia
Milan Obetko / Mediacom
Peter Seyfert / OMD
Matúš Hacker / Universal McCann
Events
Andrea Skočeková / Brand Advertising
Štefan Kozák / Creative Pro
Dalibor Lukačka / E-MOTION
Lukáš Jesenský / Mertel
Kampaň
Martin Blaško /Istropolitana Ogilvy
Milada Hálová /Tatra Banka
Milan Sitárik/Wiktor Leo Burnett
Martin Woska/TRIAD
Novinkou je, že do súťaže pribudli aj nové BTL kategórie. Pre Stratégie porotcovia kategórie Event o tom, čo od prihlásených prác očakávajú a čo je ich hlavným kritériom hodnotenia:
Lukáš Jesenský, CEO Mertel, predseda BTL komunikačnej asociácie: "Veľmi sa teším, že v Zlatom klinci sa objaví aj kategória evetov. Ide o snahu, ktorú začala BTLka rozvíjať ešte v časoch jej prvého predsedu Michala Svarinského a považujem za veľmi pozitívne, že už v druhý rok existencie asociácie sa to podarilo. Šancu prihlásiť sa majú všetky eventové agentúry, nielen členské, a tak verím, že ju využijú. Čo sa týka našej funkcie v súťaži, v prvom rade ostáva zachovaná premisa, že je to súťaž kreativity a v tomto duchu bola vytvorená aj naša nová kategória so svojimi podkategóriami. Pre porotu tak budú najdôležitejším parametrom inovácie a kreativita. Na druhej strane sú ale naši ľudia špecialistami pre danú kategóriu, ich úlohou teda nie je iba hodnotiť kreativitu a inovácie, ale posúdiťaj exekučnú stránku projektov, odborné prevedenie, náročnosť realizácie a podobne.”
Dalibor Lukačka, managing director E-Motion: “Teším sa na všetky prihlásené práce a bol by som rád, aby ich bolo čo najviac, nech je z čoho vyberať a čo posudzovať. Sme v pilotnom ročníku a bolo by fajn, aby víťazné práce stanovili ,,kreatívny benchmark" do budúcnosti a podľa toho sa budem snažiť k hodnoteniu pristupovať.“
Andrea Skočeková, managing director Brand Advertising: „Zaradenie kategórie eventov do súťaže Zlatý klinec považujem za veľkú príležitosť pre všetky eventové agentúry ukázať marketingovému svetu, že eventy nie sú len o „skokoch vo vreci“ a „usmievavých hosteskách“. Pevne verím, že väčšina agentúr túto príležitosť využije a svoje projekty prihlási. Už teraz sa na ne teším.“
Štefan Kozák, managing director Creative Pro: "Veľmi sa teším, že event marketing dorástol až ku Zlatému klincu ako aj z nových možností prezentácie “live marketingu” a prác z tohoto segmentu. Nastavujeme “latku" a “benchmark” pre ďaľšie ročníky, preto očakávam veľké množstvo prihlásených prác, silné projekty, emócie, príbehy a výsledky.”
Súťaž Zlatý klinec 2013 organizuje spoločnosť Ad Awards Association spolu s odbornými garantmi súťaže Klubom reklamných agentúr Slovenska, Art Directors Clubom a Stratégiami.

