StoryEditor

Facebook chce ukázať, že je taký užitočný ako Twitter

10.09.2013, 12:00
Najskôr predstavil hashtagy, teraz ponúka médiám možnosť v reálnom čase pracovať s postmi používateľov.

Facebook chce, aby ho médiá používali rovnako ako Twitter. Tento týždeň predstavil novinku, ktorá umožní médiám zachytiť konverzácie v reálnom čase tak, ako to dokážu s Twitterom. Informuje Mashable.

Vďaka novinke budú môcť média v reálnom čase "vytiahnuť" z Facebooku verejné posty používateľov a začleniť ich na svoje weby či do vysielania. Dostanú možnosť vybrať posty týkajúce sa konkrétnych tém a budú mať aj prehľad o demografii: kde sa téme najlepšie darí, u ľudí akého veku, pohlavia a pod.

Ako ďalej uvádza Mashable, novinka bude zatiaľ dostupná pre vybrané médiá (CNN, The Today Show, The Economist) a v najbližších týždňoch sľubuje pridať ďalšie.

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. júl 2025 18:07