Bigboardy, v ktorých je zapichnutý strom, billboardy, ktoré sa roztiekli či vytopený autobus i MHD zastávka. Prečítajte si o kampani viac.
Ako sme už včera avizovali, všimli sme si v uliciach Bratislavy netradičné riešenie OOH reklamy na nosičoch spoločnosti BigMedia - na dvoch bigboardoch s reklamou na Uniga poisťovňu sú nainštalované "živé" kmene a konáre stromov... Dnes prinášame viac informácií:
Reklamná kampaň "Počasie poraziť nevieme, ale dokážeme vás naň pripraviť" vznikla na podporu novej služby poisťovne s názvom MeteoUNIQA. Ide o varovanie pred nepriaznivým počasím formou SMS (prípadne mailom). "Počasie je z roka na rok čoraz nevyspytateľnejšie a vie napáchať na majetku veľké, niekedy až katastrofické škody. Od poisťovne sa prirodzene očakáva, že takto vzniknuté škody na poistenom majetku uhradí. Pre klienta je to však vždy veľmi nepríjemná situácia. Preto sme chceli urobiť viac a pomôcť klientovi škode predchádzať. Rozhodli sme sa teda službu MeteoUNIQA v tomto roku priniesť aj pre našich klientov," povedala pre Stratégie Silvia Vlasková, Head of Marketing UNIQA poisťovne.
Podľa našich informácií v rámci koncernu UNIQA využíva túto službu už viac ako 1 miliónov klientov v Rakúsku, Českej republike, Maďarsku, Rumunsku, Chorvátsku, Srbsku a Čiernej Hore. Včasné varovanie klienta pre dve lokality, ktorých PSČ si klient zvolil, mu má umožniť napríklad včas zatvoriť okná, schovať auto do garáže alebo pod prístrešok, a tým ochrániť svoj majetok.
"Ide o netradičnú službu na slovenskom trhu, našim zámerom bolo upútať pozornosť verejnosti práve atypickou formou reklamy. V spolupráci s mediálnou agentúrou Mindshare sme hľadali spôsob, ako čo najpútavejšie znázorniť škody, ktoré môžu vrtochy počasia spôsobiť na majetku. Vytypovali sme najvhodnejšie nosiče pre našu kampaň, pričom sme špeciálnu pozornosť venovali práve atypickej reklame. Vo väčšine prípadov išlo o novinky na Slovensku, s ktorými nemali ani dodávatelia veľa skúseností. S kreatívou nám pomohla agentúra Creo Young & Rubicam," doplnila Silvia Vlasková.
Uniqa poisťovňa postupne v týchto dňoch inštaluje rôzne atypické formy reklamy po celom Slovensku (vizualizácie pod správou):
- bigboardy, v ktorých je zapichnutý strom,
- billboardy, ktoré sa roztiekli,
- po Bratislave bude jazdiť autobus, ktorý je "vytopený" a poškodený búrkou,
- multimediálne MHD zastávky v BA a v Košiciach, ktoré vnútri vyzerajú ako vytopená obývačka a zvonku ako dom, obložený vreciami s pieskom; zároveň bude strop znázornený ako búrkové nebo, pričom je doň zabudované zvukové zariadenie a stroboskop, aby vytvárali čo najlepší vizuálny a zvukový dojem búrky;
- po Bratislave bude jazdiť odťahovka, ktorá vezie auto, zdemolované padnutým stromom
- budúci týždeň pribudne pri vchode do Avionu zaparkované auto, na ktoré padol strom.
Reklamná kampaň bude podporená celkovým media mixom: 20´´ TV spoty + sponzoring katastrofických filmov na TV JOJ, 30´´ radio-spoty + sponzoring predpovede počasia + sponzoring témy dňa. V OOH to budú bigboardy, billboardy, citylighty a digitálna obrazovka + už spomínaný atyp. "
V neposlednom rade štartujeme aj PR kampaň, ktorou by sme chceli vysvetliť našim klientom, ale aj širokej verejnosti, ako im včasné varovanie pred nepriaznivým počasím môže naozaj pomôcť," dodala marketingová šéfka Uniqa poisťovne.
Pozrite si rôzne atypické formy reklamy, ktoré Uniqa posiťovňa inštaluje v týchto dňoch na Slovensku:
Zdroj: mia